Najnowsze Wpisy

WrÓcIŁaM  Komentarze (0)
11. listopada 2003 20:58:00
linkologia.pl spis.pl

Ufff nareszczie koniec dnia! Nie wiem co mam pisac, bo wlasciwie dzisiaj nic sie nie dzialo - no oprocz KoRaSA (pozdroffka od ŻaBkI), znow zarywał do kolesioffy z mojej klasy! Kolejna nie udana proba hehehe, nie zalamuj sie chlopie, moze Ci sie uda ;-)   Systkie misie poszły spac no i pora na mnie, skonczyc lekturke czytac, O NiE! NaRzAzkA milych snow for all

natusia_oo7 : :

To mÓj PiErWsZy bLoGuŚ! :-) Komentarze (1)
11. listopada 2003 13:03:00
linkologia.pl spis.pl

To mój pierwszy blogus! troszke nie wyszedl, ale moze byc! Oj ciezko bedzie, jeszcze duzo zmian musze wprowadzic! Wielkie THX dla osobek, ktore pokazały mi ta stronke.

Dzisiaj był BIEG NIEPODLEGLOSCI w moim miasteczku :-) dobrze mi poszlo - nawet kolesioffki mnie wspieraly, no i dobieglam. Troche załuje, ze wogle startowałam, bo ... UMIERAM - wszystko mnie boli! Ok narazka musze sciagnac jakis szAblonik na mojego BlOgUsIa, brzydki teraz jest SmUtNy tAkI JaKiS

natusia_oo7 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

adzik19 | ossama | caroline | kaaasiulka | foxxy | Mailing